ქალაქ წყალტუბოს სასულიერო გიმნაზია გერმანული ენის პედაგოგი (ლელა ციბაძე) სამუშაო გეგმა გერმანულ ენაში კლასები: V-VII-XI (2019-20სასწ.წ) N შესასრულებელი საკითხები დრო პასუხისმგებელი შენიშვნა 1 სასწავლო პროცესის დაგეგმვა ა)ესგ-ში გათვალისწინებული საგნობრივი სტანდარტების მიხედვით სასწავლო გეგმების შედგენა. ბ)პედაგოგის პორტფოლიო გ)მოსწავლეთა ინდივიდუალური შესაძლებლობების დადგება სექტემბერი ლ.ციბაძე ა)მოსწავლეთა პირადი საქმის გაცნობა ბ)დიაგნოსტიკური ტესტი 2 გამოვლენილი სუსტი მოსწავლეების სიის დაზუსტება და მათთან დამატებითი აქტივობების დაგეგმვა ოქტომბერი ლ. ციბაძე მშობლებისთვის ინფორმაციის მიწოდება 3 რა სახით მიმდინარეიობს საგნობრივ სტანდარტებში მოცემული საკითხების ათვისება თითოეული მოსწავლის მიერ, როგორ მიმდინარეობს მათი პიროვნული და მორალური განვითარება. ბ)განათლების სფეროში მიმდინარე სიახლეების გაცნობა , გაკვეთილზე თანამედროვე მეთოდოლოგიებისა და მიდგომების გამოყენება. ნოემბერი ლ.ციბაძე 3 გამოცდილების გაზიარება ნოემბერი კათედრის წევრებთან ერთად სწავლებაში მიღწეული წარმატებებისა თუ არსებული პრობლემების გამოვლენა. დეკემბერ-იანვარი ლ.ციბაძე ინფორმაციის მიწოდება მშობლებისთვის
4 მოსწავლეთა მოტივაციისა და სწავლის ხარისხის ასამაღლებლად მრავალფეროვანი რესუსრსებისა და მეთოდების გამოყენება. თებერვალი ლ.ციბაძე
5 მიმდინარე აკადემიური მიღწევების გაცნობა. ხდება თუ არა მოსწავლეთა მოთხოვნილებებისა და შესაძლებლობების გათვალისწინება, ესგ-თი განსაზღვრული უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება, მოსწავლეთა თვითშეფასება. აპრილი ლ.ციბაძე
6 კლასგარეშე და სკოლისგარეშე ღონისძიებებში მონაწილეობის ხარისხი მაისი ლ.ციბაძე
7 წლის განმავლობაში გაწეული მუშაობის შესახებ კათედრის ხელმძღვანელისთვის, ადმინისტარაციისთვის ანგარიშის წარდგენა ივნისი ლ.ციბაძე
ქალაქ წყალტუბოს სასულიერო გიმნაზია
ReplyDeleteგერმანული ენის პედაგოგი (ლელა ციბაძე)
სამუშაო გეგმა გერმანულ ენაში
კლასები: V-VII-XI (2019-20სასწ.წ)
N შესასრულებელი საკითხები დრო პასუხისმგებელი შენიშვნა
1 სასწავლო პროცესის დაგეგმვა
ა)ესგ-ში გათვალისწინებული საგნობრივი სტანდარტების მიხედვით სასწავლო გეგმების შედგენა.
ბ)პედაგოგის პორტფოლიო
გ)მოსწავლეთა ინდივიდუალური შესაძლებლობების დადგება სექტემბერი ლ.ციბაძე ა)მოსწავლეთა პირადი საქმის გაცნობა ბ)დიაგნოსტიკური ტესტი
2 გამოვლენილი სუსტი მოსწავლეების სიის დაზუსტება და მათთან დამატებითი აქტივობების დაგეგმვა ოქტომბერი ლ. ციბაძე მშობლებისთვის ინფორმაციის მიწოდება
3 რა სახით მიმდინარეიობს საგნობრივ სტანდარტებში მოცემული საკითხების ათვისება თითოეული მოსწავლის მიერ, როგორ მიმდინარეობს მათი პიროვნული და მორალური განვითარება.
ბ)განათლების სფეროში მიმდინარე სიახლეების გაცნობა , გაკვეთილზე თანამედროვე მეთოდოლოგიებისა და მიდგომების გამოყენება.
ნოემბერი ლ.ციბაძე
3 გამოცდილების გაზიარება ნოემბერი კათედრის წევრებთან ერთად
სწავლებაში მიღწეული წარმატებებისა თუ არსებული პრობლემების გამოვლენა. დეკემბერ-იანვარი ლ.ციბაძე ინფორმაციის მიწოდება მშობლებისთვის
4 მოსწავლეთა მოტივაციისა და სწავლის ხარისხის ასამაღლებლად მრავალფეროვანი რესუსრსებისა და მეთოდების გამოყენება. თებერვალი ლ.ციბაძე
5 მიმდინარე აკადემიური მიღწევების გაცნობა. ხდება თუ არა მოსწავლეთა მოთხოვნილებებისა და შესაძლებლობების გათვალისწინება, ესგ-თი განსაზღვრული უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება, მოსწავლეთა თვითშეფასება. აპრილი
ლ.ციბაძე
6 კლასგარეშე და სკოლისგარეშე ღონისძიებებში მონაწილეობის ხარისხი მაისი ლ.ციბაძე
7 წლის განმავლობაში გაწეული მუშაობის შესახებ კათედრის ხელმძღვანელისთვის, ადმინისტარაციისთვის ანგარიშის წარდგენა ივნისი ლ.ციბაძე